Voorbereidingen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Lisa Bosch - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Lisa Bosch - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Augustus 2016 | Nederland, Helmond

Hoi allemaal,

Hier mijn eerste blog, nu nog vanuit het zonnige Helliemond. Aanstaande zaterdag vertrek ik met Joni, Janneke en Kim vanaf Brussel naar Kilimanjaro. We vertrekken al rond half 4 in de nacht van huis omdat we om 7:45 vliegen. Eerst hebben we nog een tussenlanding in Istanbul. De koffers zijn gepakt en zitten bomvol. O.a. met materiaal wat we hier al hebben aangeschaft zoals navelklemmen, doptone (kan je het hartje van de baby mee beluisteren), plastic schorten. Ook heb ik voor elk kindje wat in mijn dienst geboren wordt een mutsje en een rompertje.

De afgelopen weken ben ik (en mijn familie) veel bezig geweest met deze reis. We hebben sponsoravonden georganiseerd wat erg geslaagd was! De totale opbrengst hiervan is €1300! Het ziekenhuis zal hier erg blij mee zijn! Nogmaals bedankt iedereen voor het sponsoren!

Deze week hebben wij kennis gemaakt met John, een Tanzaniaan, hij is het hoofd van het ziekenhuis, health center (wat er naast zit) en de middelbare school (ook vlakbij het ziekenhuis). Een belangrijk persoon in die regio. Hij heeft ons beloofd dat hij een vader voor ons gaat zijn daar, ben benieuwd haha. Zijn dochter, Happy is haar naam haalt ons zondagnacht op van het vliegveld.

Ik heb er erg veel zin in en ben benieuwd wat ik daar allemaal ga zien en meemaken.
Jullie horen van me!

Groetjes Lisa



  • 25 Augustus 2016 - 20:43

    Joëlle :

    Haa lies!!
    Spannend zeg! Ik ben echt heel benieuwd hoe je t daar gaat hebben.
    Super lief en fijn dat je daar een papa hebt! Dat doet me denken aan Pater Willem.
    Geniet ervan !
    XXX Johout

  • 26 Augustus 2016 - 17:16

    Opa/oma:

    Hoi Lisa, spannend allemaal. We kijken uit naar de eerste berichten. Veel succes! Gr. opa en oma. Opa gaat ook de vlucht volgen hoor

  • 28 Augustus 2016 - 08:51

    Elly:

    Lieve Lisa,
    Vrijdag avond gezellig met elkaar gegeten en gisteren nacht er weer vroeg eruit om je weg te brengen.Wij zijn nog even terug gegaan naar bed want het was toch wel erg vroeg.
    Voor jou was het ook een lange reis en je zult blij zijn dat je er bent.Wij zijn erg benieuwd hoe het verder is gegaan en kijken uit naar je verhalen.
    Liefs papa en mama




  • 28 Augustus 2016 - 11:50

    Lynn:

    Ha Lisa,
    Leuk om dit al te lezen, ik kijk uit naar je verhalen! Geniet van de eerste momenten daar, zo bijzonder om daar (weer) te zijn! Hopelijk heb je ook een goede tweede vlucht gehad. En erg leuk dat ieder babytje in jouw dienst een mutsje en rompertje krijgt :)
    Liefs uit Holland! Lynn

  • 29 Augustus 2016 - 08:53

    Cor En Marlies:

    Lieve lisa,

    Zoals toegezegd we gaan je volgen en zijn benieuwd naar je spannende verhalen. Heel veel succes en plezier. Je reis zit er inmiddels op nu. Maar je gaat vast veel beleven. We zien uit naar je blogs.

    Groetjes Cor en Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 4629

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 17 November 2016

Tanzania

Landen bezocht: